گفت امشب مال من باش ؛فکر کردم اخرین بار کی برا تو بودم،اخرین بار کی خواستی که برا تو باشم، برا کسی بودن یادم رفته بود،یا شایدم از اول بلد نبودم...من دختر معشوقه ی محبوب نبودم،بودم؟
خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:17
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 15:17
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نویسی, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:45
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نامه, نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:45
حالا آنلاین میشه، چشامو تنگ میکنم و قلبم یخ میزنه، چیزی براش نمینویسم و میره...
گوش کنیم : سلام ، {با نیش باز میفرماید :سلام آخه عزیزم }
خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...در بدترین حالت ممکن اردیبهشت نود و شش را از دست داده ام، تا ته ته تهش یک جایی توی ارشیو خالی خواهد ماند و من هی غصه خواهم خورد که لعنتی! درباره ی بوی خوش اردیبهشت ننوشتی ! حقیقتا چه غلطی میکردم وقتی اردیبهشت با تمام خاطراتش در حال تمام شدن بود ! حالا باید بنشینم و زور بزنم تا اردیبهشت نود و ششم برگردد. . .
ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: عجبا, نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:45
گفت امشب مال من باش ؛فکر کردم اخرین بار کی برا تو بودم،اخرین بار کی خواستی که برا تو باشم، برا کسی بودن یادم رفته بود،یا شایدم از اول بلد نبودم...من دختر معشوقه ی محبوب نبودم،بودم؟
خوشبختی های زرده بالا آورده + ام...ما را در سایت خوشبختی های زرده بالا آورده + ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 19:45